Saturday, September 20, 2008

My best friends 4ever

Me & vians again....hehe....muacks!!!
Me & bia o...take t his photo during waiting 4 the merdeka day
rehearsal...bia u so cute o...muacks!!haha...love u..
Vians...u so heavy le...aiyo...haha...but i like it...i like to"bei"
my best friends when they meet some problem..^-^

Me & vians...wear leng leng go to shopping..hoho...that day actually
bia oso got go...but she had to went back early....haiz...if not can take photo 2gether lo....


This photo edit my vians...haha....nice o....
"Best friend 4ever"


















Take this foto during go to the junior group pic exchange meet
at johor...at there so fun...^-^


这两位就是我这一生人最好的朋友....也可以说是姐妹吧...哈哈...真的好爱她们....一个叫罗欣柔(vivian loh xin rou)一个叫林芊佩(lim qian pei or bia)....谢谢你们....谢谢你们在我最需要朋友的时候陪在我身边...给我鼓励...谢谢你们....

你们两个真的给我一种很特别的感觉...那种感觉真的很难形容...从其他朋友的身上感觉不到这种感觉...

你们两个永远都不会被其他人取代...哈哈这样讲我好像很变态对吗??可是在我心里就是有这样的感觉...

跟你们在一起感觉到很轻松...很开心...没有烦恼...所以特别喜欢和你们分享我的心事...你们两个让我知道有情比爱情还重要...以前真得太傻了...一直把爱情看得比友情还重要...而且还为了他跟你们吵架...对不起...

和你们经历了不少的问题...这些问题把我们拉进了彼此的距离...^-^...所谓"患难见真情"哈哈...

你们永远是我的好朋友...这一辈子都会是我的好朋友...好朋友不容易找...所以我会很珍惜你们两个...^-^

有你们俩在我身边令我感觉到不孤单...
有你们俩在我身边让我感觉到快乐....
有你们俩在我身边令我感觉到自在...
有你们俩在我身边令我感觉到世界变得轻松...
有你们俩在我身边让我变得有勇气...
有你们俩真好....^-^

No comments: